XXXIe bestuur der studievereniging Awater (2024-2025)

Dat staat als een paal boven Awater!”

Bestuur XXXI - gezellig, fontein
Vlnr: Lucas Bron, Emma Brugman, Emma de Pee, Megan Zuurendonk, Ienas el Mounsi

Emma de Pee is als voorzitter eindverantwoordelijk voor alle zaken die de studievereniging aangaan en zij is het aanspreekpunt voor de buitenwereld.

Emma Brugman, de secretaris, beheert alle inkomende en uitgaande post voor de vereniging. Verder is zij verantwoordelijk voor de ledenmail die je tweewekelijks ontvangt, houdt ze het ledenbestand up-to-date en verzorgt ze de notulen tijdens alle vergaderingen.

Megan Zuurendonk houdt zich als penningmeester bezig met de financiële kant van Awater. Naast het bijhouden van de rekening van Awater, helpt zij commissies met het opstellen van een begroting en het aanvragen van subsidies.

Lucas Bron promoot als PR-commissaris zowel de vereniging als haar activiteiten. Hij beheert de sociale media van de studievereniging en is daarnaast verantwoordelijk voor de sponsors van de vereniging.

Ienas el Mounsi is met haar functie als commissaris onderwijs de schakel tussen de opleiding en de studievereniging. Ze verzorgt de introductiedag, de meeloopdagen, de open dagen, de boekverkoop en studieondersteunende activiteiten zoals workshops.

Elk collegejaar start er een nieuw Awaterbestuur. Wij zorgen voor het reilen en zeilen van de studievereniging. Bij ons kun je terecht met al je (studiegerelateerde) vragen. Ook kun je altijd gezellig langs komen op kantoor om een kopje koffie of thee te komen drinken.

Heb je een vraag of wil je contact met iemand van het bestuur? Klik dan hier